طراحی سایت مشابه ایران خودرو

طراحی سایت شرکتی ایران خودرو

نمونه کارهای ما در این زمینه :  انتخاب خودرو / بهار خودرو جاوید / کیان خودرو ماندگار / کارفروش / پاکما

اغلب افرادی که در صنف خودرو فعالیت می کنند از تبلیغات در فضای مجازی غافل نیستند و سعی می کنند خدمات خودرا به همه مخاطبان ارائه دهند چرا که امروزه رقبای آنها در هر شاخه ای از خدمات مربوط به خودرو بیش از پیش شده و لازمه ماندن در این بازار ، تبلیغات بیشتر ، مخاطب بیشتر و در نتیجه جذب مشتری است.

حال اگر شما تا به امروز در این زمینه اقدامی انجام نداده اید یا اقدامات شما چندان موثر نبوده باید بگویم وقت را بیش از این از دست ندهید و این مقاله را با صبر و حوصله تا انتها بخوانید.

طراحی سایت حرفه ای ایران خودرو

طراحی سایت حرفه ای نمایشگاه خودرو یا طراحی سایت شبیه باما که وب سایت معروف نیازمندی خودرو میان کاربران است برای شما که قصد راه اندازی چنین وب سایتی را دارید، با هدف و برنامه ریزی درست می تواند سود دهی داشته باشد.

روش کار وب سایت های نیازمندی : 

روش کلی وب سایت های نیازمندی به این شکل است که کاربران بعد از عضویت در سایت و ثبت آگهی مورد نظر منتظر تایید ناظر یا مدیر وب سایت می مانند. در این روش مدیر می تواند برای ثبت هر آگهی هزینه ای دریافت کند. مدل دیگری نیز وجود دارد که کاربر در قالب یک پکیج که در آن تعدا آگهی ، مدت زمان و مبلغ پکیج مشخص شده اقدام به ثبت آگهی های خود می کند.

تبلیغات در فضای مجازی دارای مزایای زیادی است. اما ما می خواهیم روی مزایای کلیدی آن تمرکز کنیم. اولین مورد توانایی تبلیغات هدفمند است. هدفگیری به شما این امکان را می دهد تا با صرف وقت کمتر به مشتری های واقعی دست یابید.

استراتژی های پیشنهادی در طراحی سایت ایران خودرو :

استراتژی اول : شما در این روش با در اختیار داشتن یک وب سایت فعالیت خود را شروع می کنید یا تبلیغات در وب سایت های خرید و فروش خودرو انجام می دهید. اینجا سوالی به ذهن می آید که کاربرانی که تو اینترنت به دنبال خودرو هستند چجوری میتوانند نمایشگاه ما یا اگهی محصولات مارا هم ببینند؟!  باید در پاسخ به این سوال گفت که وقتی شما هر روز وبسایتتون بروزرسانی شود به مرور زمان خریداران خودرو در زمان جستجو در اینترنت وبسایت شمارا در صفحات اول مشاهده خواهند کرد.

سوال بعدی این است که مگه ما چقدر ماشین خرید و فروش میکنیم که هر روز بتوانیم خودروی جدید تو سایتمون قرار دهیم؟

باید در جواب این سوال گفت : شما میتوانید قیمت روز خودروهای صفرکیلومتر و همینطور مشخصات فنی انواع خودرو را تو سایتتون منتشر کنید یا هر روز اخبار مرتبط با خرید و فروش خودرو و مقالاتی در این زمینه رو تو وب سایتتون درج کنید و حتی با توافق قبلی که با همکاران نمایشگاه دار خود کرده اید خودروهای آنان را هم تبلیغ کنید.

نتبجه این فعالیت ها باعث میشه که طی مرور زمان تو گوگل بیشتر دیده شوید و این را  از طریق آمار بازدید وب سایت وحتی تعداد تماس هایی که توسط خریداران و فروشندگان خودرو به نمایشگاه شما میشه متوجه بشید.

استراتژی دوم : در این  روش برای تبلیغات در فضای مجازی و بیشتر دیده شدن، خدماتی را به کاربران ارائه میدهید که به دنبال آن هستند. بطور مثال شما یک وب سایتی دارید که فروشندگان خودرو میتونن خودشان مستقیم اتومبیلشان را در وب سایت شما اگهی کنند. شما از این طریق میتوانید در معرض دید تعداد زیادی از کاربران که در حال خرید و فروش خودرو هستند قرار بگیرید! و در این روش وب سایت شما هرروز توسط خود کاربران بروزرسانی می شود. همچنین می توانید قیمت صفر خودرو ، مشخصات فنی ، لیست نمایشگاه داران خودرو ، نمایندگی ها ، شرکت های وراد کننده خودرو را در وب سایت خود نمایش دهید.

این استراتژی از روش قبلی موثر تر و بازده تر است. شما در این روش کاری میکنید که وب سایتهای معروف در زمینه خرید و فروش خودرو انجام میدهند و این روش تعداد معاملات شمارو چند برابر افزایش خواهد داد.

در استراتژی دوم شما میتوانید در آینده نه چندان دور مانند همان وب سایتهای معروف در زمینه خرید و فروش خودرو کسب درآمد کنید. یعنی به ازای هر اگهی از فروشنده مبلغی دیافت کنید یا همینطور از نمایشگاه داران خودرو که در وب سایت شما اگهی ثبت می کنند به ازای مدت زمان و تعداد اگهی مشخص، مبلغی دریافت کنید.

لازم به ذکر است در این زمینه شرکت طراحی وب سایت همیاران با استفاده از متخصصین حوزه نرم افزار، پکیجی را مشابه وب سایت “باما” طراحی نموده که میتوانید از اینجا مشاهده کنید و سفارش دهید.

امیدواریم این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد.


نمونه کارهای ما در این زمینه :  انتخاب خودرو / بهار خودرو جاوید / کیان خودرو ماندگار / کارفروش / پاکما